Thursday, April 30, 2009

ari nie 30hb mei

Aku membilang hari..sabtu nie bersamaan 2/05/09 aku nak blik kmpung dhhh..keje2 bridge..assignment..semuanyer dah selesai..tinggal nak prisent pada 16hb nie.. tu yg bbalik jap nie...rindu...kat mak ayh..n umah bru...hahahahaha..tpi sedih nk tinggalkn seseorg...org yg aku sayang sngt2...buah ati aku..Abdul Aziz....dia lah buah ati aku..rse x mau je tinggalkn dia
walau sementara...

Lepas present niee..kami akn berpisah..buah ati ku blik ke peneng dn aku seremban..macm ne lah perasaan nie kalo dh duk ber jauhan....sedih2...kalo lepas nie,masih ade jodohkah kmi nie kuat seperti sekarng nie...Ya Allah..kuatkn lah jodoh kami..sampai bile2...walupun berjauhan....

Rindu...lah lepas nie..menahan rindu..akn sidia buah ati ku..sedih2 bile berpisah.....aku tak mau berpisah ngn buah ati ku...insyaallah lepas nie ade rezeki n jodoh kiter panjang..kiter akn berjumpe..

No comments:

Post a Comment