Thursday, November 27, 2008

Tak tau La ape nak Jadi....

Hari2 duk tuNggu penantian...Semakin Hari semkin berdebar Rasenyer...Lulus ke tidak Aku nie...Malu kat kawn2, malu kat mak ayh, n malu kat Si dia...Paling aku risau..Foundation n law....Lulus ke aku nie?..Kalo x lulus alamatnyer aku kena ex-tend satu sem lagi...penat2...Mak n ayh n saudrae mara mengharap aku grad on time...kalo x grad on time..nak bgi alasan ape?...kalo bgi alsan pon mesti mereka pikir x belajar bersungguh2.. tau main jer...nak abis sem nie..mcm2 mcm pikir..dapt ke aku berkerja nanti...?lulus ker aku nie...?kalo bleh aku nak jdi yg terbaik dalm adik beradik n dalam family n jgk saudara mara.. dulu mak2 saudara suke pandang rendah kat family2 aku...lagi2 belah saudara belah ayh aku...dulu..kat kami adik beradik x layn n x pandang kat kami nie...sekrng Alhamdulillah,blik kampung raye yg lepas nie, semua layn kami elok...macm adik beradik yg lain..ye la kalo rayer dulu nak blik ryer belah ayh seksa jer nak blik..kalo bleh x mau blik jer...
Kini masing2 dah besar..bleh pikir mane baik n buruknyer...Ishh..aku nie citer psal kisah2 dulu pulak...mintk2 kali nie aku lulus..kalo x lulus nak wat macm ne..x de rezeki..sampai situ jer aku mampu usaha...

No comments:

Post a Comment